Rodzaje zajęć sportowych na siłowni

Wciąż masz wrażenie, że kobieta na siłowni po prostu nie pasuje do tych wszystkich sztang, ciężkich maszyn, hantli i innych przyrządów? Niby chciałabyś ćwiczyć właśnie w takim prawdziwym klubie fitness, ale nie jesteś w stanie robić tego sama, bo jeszcze do niedawna ze sportem nie miałaś nic wspólnego, a twoja aktywność w ciągu dnia ograniczała się do wyjścia na piętnastominutowy spacer? Zamiast więc usiłować samodzielnie ułożyć dla siebie dobry trening, lepiej od razu skorzystaj z grupowych zajęć. Zajęcia fitness na pewno szybko przypadną ci do gustu.

Pierwsze popularne zajęcia określane są skrótem ABT. Czasami nazywa się je również „Cellulit Killer”. Jak sama nazwa wskazuje, są to treningi koncentrujące się na pracy nad tymi partiami ciała, na których przeważnie występuje pomarańczowa skórka, nazywana też cellulitem. Angażują do pracy głównie pośladki i uda, czasem także i brzuch. Zajęcia pomagają w spalaniu opornej tkanki tłuszczowej, pozbywaniu się cellulitu oraz wysmuklaniu dolnych partii ciała.

Jeżeli jednak interesuje cię typowy trening siłowy, dużo bardziej przypadną ci do gustu zajęcia fitness o nazwie BodyPump. To na nich dostaniesz prawdziwy wycisk. Przygotuj się na pot spływający z czoła i innych części ciała oraz dygoczące z wysiłku mięśnie i wyraźnie przyspieszone tętno. BodyPump to zajęcia kierowane i do kobiet, i do mężczyzn. Polegają one na wykonywaniu różnorodnych ćwiczeń ze sztangą. Są świetnym narzędziem zarówno do przepalania nadmiernej tkanki tłuszczowej, jak i budowania oraz wzmacniania mięśni.

zdrowie-kobiety.pl

Redakcja dietanadzis.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *